Päivämäärä: 04.02.2021
Paikka: Webinaari

Markkinointi on kokenut monissa B2B-yrityksissä kovia viimeisen vuoden aikana. Valitettavan usein markkinoinnin kehittäminen pysähtyy ensimmäisenä tiukan paikan tullen, vaikka todellisuudessa oikein johdettuna ja toteutettuna se on avainasemassa suunnan palauttamisessa takaisin menestyksekkääksi. Jos siis vuonna 2021 havittelee kasvua, tulee markkinointi nostaa osaksi strategiaa ja johtaa yhdessä myynnin kanssa. 

Tässä webinaarissa käsittelemme markkinoinnin ja erityisesti sen johtamisen näkymiä ensi vuotta ajatellen. Käymme läpi, mikä markkinoinnissa on tärkeää ja merkityksellistä ja mihin markkinoijan oikeasti kannattaa keskittyä.

Tänä vuonna erityisen arvokkaaseen asemaan nousevat markkinoinnin ikisuosikit – myynnin ja markkinoinnin yhteistyö, sisältöjen tärkeys ja asiakaskokemus. Webinaarissa kuulet, miten ja miksi markkinointi tulisi suunnitella niin, että nämä teemat ovat kaiken tekemisen ytimessä.  

Aika: Torstaina 4.2.2020, kello 9.00­-9.45

Webinaarin agenda: 

  • Markkinoinnin johtamisen suunnat vuonna 2021
  • Perusasiat kuntoon - huolehdi näistä ennen ensimmäistäkään kampanjaa
    • Sisällöt
    • Tavoitteet ja mittarit
  • Tuo asiakaskokemus markkinoinnin keskiöön
    • Miksi asiakaskokemus on tärkeää ja mistä se muodostuu?
    • Miten markkinointi auttaa kehittämään asiakaskokemusta?
  • Markkinoinnin ja myynnin yhteistyö sekä asiakaskokemus. Case: Tamtron Oy. Haastateltavana Markus Ritala, Sales and Marketing Director

Webinaarin vetäjänä toimii Myynninmaailman liiketoimintajohtaja Miia Mäkinen. Miian vahvinta osaamista on myynnin kasvattaminen markkinoinnin avulla, markkinoinnin eri kanavia ja työkaluja hyödyntäen. Miialla on kokemusta markkinoinnista yli 11 vuoden ajalta. Miian vieraaksi saapuu Tamtron Oy:n Sales and Marketing Director Markus Ritala.

Ilmoittaudu webinaariin tästä:

Avainsanat: b2b-markkinointi, brändi, webinaari, markkinoinnin johtaminen, asiakaskokemus